PRDESQ spreker bij Logeion seminar: 'Public Relations: What’s going on?'

14 November 2014
Wat is de plaats van Brandjournalism, Newsjacking en Influencer Marketing binnen Public Relations? Hoe raken storytelling en Social Media het vak? Moeten PR-professionals van alles ‘iets’ weten of moeten er keuzes worden gemaakt en het vak scherper worden geherdefinieerd? Hoogste tijd om de balans op te maken!

Daarom organiseert Logeoin maandag 8 december van 14:30 uur tot 18:00 uur een seminar 'public relations, what's going on?' in het NBC Congrescentrum, en onder andere wij zullen er spreken.

Sprekers

Onze Marcel Olislagers zal toelichten welke (nieuwe) tools en systemen er anno 2014 voor de PR-manager beschikbaar zijn voor een geïntegreerde offline/online aanpak van PR. Hij vertelt daarbij hoe deze tools jou kunnen helpen in de snel veranderende rol van PR en hoe ze jou in staat stellen om professioneler te rapporteren richting opdrachtgevers.

Ook Henjo Guitjens (CEO van MSLGROUP) zal in deze Vakimpuls een overview geven van de belangrijkste ontwikkelingen die het PR-vak hebben geraakt de afgelopen jaren. Daarbij werpt hij ook een blik vooruit: op welke vragen je tegenwoordig een antwoord moet hebben om klaar te zijn voor de uitdagingen van morgen.

Panelgesprek

Aansluitend vindt er een panelgesprek plaats en gaan we onder leiding van een ervaren gespreksleider met elkaar en met Erwin Zijlstra (directeur Corporate Communicatie T-Mobile), Jasper Mulder (redacteur Communicatie Magazine), Henjo Guitjens en Marcel Olislagers in gesprek over PR Nieuwe Stijl. Is het PR vak wezenlijk aan het veranderen door onder meer online invloeden of draait het allemaal nog om dezelfde (klassieke) principes? Waar liggen de kansen?

Inschrijven? Dat kan hier!

Company Information

PRDESQ