Ronald Heister PR en MCPR kiezen voor PRDESQ

12 December 2014
Toonaangevende PR bureau's Ronald Heister PR en MCPR hebben vorige week beiden gekozen voor een samenwerking met PRDESQ. Zij zijn hierbij gegaan voor een PRDESQ Corporate account, waarmee zij vanaf nu vanuit één dashboard verschillende klanten kunnen managen, met verschillende collega's/gebruikers.

PRDESQ stelt de PR bureau's in staat om gemakkelijk via 4 stappen pers- en nieuwsberichten te verspreiden via e-mail en/of in een newsroom omgeving. Zodra deze zijn uitgestuurd, houdt het systeem precies bij wie de berichten heeft geopend en hoe vaak het pers- of nieuwsbericht op de newsroom is bekeken.

Naast publiceren speelt PRDESQ daarnaast ook in op nog 3 kernfactoren die nodig zijn om PR en communicatie anno nu mogelijk te maken: monitoren, social CRM en rapporteren.

• Monitoren: Hiermee kunnen de PR bureau's precies in de gaten houden of de publicaties die via de persberichten engine of de newsroom zijn verstuurd, ook daadwerkelijk zijn opgepakt en door wie. Vanaf heden is het daarbij ook mogelijk om offline media (tijdschrift- en krantartikelen) te monitoren, zoals te lezen in ons persbericht.
  • Social CRM: social media speelt steeds meer een rol binnen Public Relations. Door middel van de Social CRM tool kunnen influencers in kaart worden gebracht, waarmee ook de interactie kan worden aangegaan.
  • Rapporteren: succes wordt makkelijker als je weet wat werkt. Binnen PRDESQ zitten verschillende rapportagemogelijkheden, waarmee de bureau's gemakkelijk naar hun klanten kunnen stappen.

Met de keuze voor PRDESQ spelen Ronald Heister PR en MCPR in op de veranderende wereld van PR. We zijn trots dat deze bureau's voor ons gekozen hebben!

Company Information

PRDESQ